maandag 30 oktober 2017

Fout kapsel (het vervolg)


Vorige week schreef ik over mijn zoon die voor het eerst naar de kapper ging en thuis kwam met een  heel slecht geknipt koppie. Het volledige verhaal lees je hier

Inmiddels zijn we terug geweest naar de kapper. Degene die zo slecht had geknipt was er niet. Hierdoor was het lastig praten want niemand herkende ons. Gelukkig had ik, omdat kindlief voor het eerst bij de kapper was een foto gemaakt. Op die foto stond een gedeelte van de scheef  knippende kapper. Ook was duidelijk te zien dat het om dezelfde kapsalon ging. Toen de eigenaar overtuigd was schrok hij best wel en vond hij het heel vervelend voor mijn zoon.

Hij werkte het model bij zodat de uitschieter van de tondeuse niet meer opviel. Het was een hele klus en er bleef weinig haar meer over. Gelukkig was het resultaat nu wel naar wens. Na afloop bood de kapper nogmaals zijn excuses aan en wilde me het betaalde geld terug geven. Dat vond ik wat ver gaan want hij had echt goed zijn best gedaan en er veel werk aan gehad. Jammer dat dat niet in 1 keer goed was gedaan maar uiteindelijk had ik wel waar voor mijn geld. Dus eind goed al goed.

Toen we al buiten stonden kwam er een medewerker naar buiten. Ze had twee waardebonnen in haar hand. Beide goed voor een gratis knipbeurt. Het was wel duidelijk dat de kapper behoorlijk met zijn handen in het haar stond, hij deed er echt alles aan om ons tevreden klanten te maken. Daarom nam ik deze bonnen maar aan. Mijn zoon kan dus de komende twee keren gratis naar de kapper. Mijn zoon helemaal blij en ik ook. Leuke compensatie. (bovendien hou ik van alles wat gratis is).

 .

4 opmerkingen:

  1. Wauw, wat een klantvriendelijke kapper. Die heeft echt zijn best gedaan om het goed te maken vind ik.

    Huisvlijt

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Gelukkig begrijpt die kapper hoeveel gevolgen dit kan hebben, ik vraag me af wat er met de kapster is gebeurd die het verprutst had. In elk geval is de klacht mooi opgelost
    Groet El

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ja een effectieve manier om aan klantenbinding te doen.

    BeantwoordenVerwijderen